úterý 2. července 2013

Třicetidenní knihobraní (15) - Kniha, u které bych vážně ocenila pokračování

A je tu poslední příspěvek!


Ještě než to skončím, bych se chtěla omluvit nejen vám, ale hlavně VeEee, která celé Knihobraní zorganizovala a já pak neměla čas publikovat včas. Přesto doufám, že jste si celý projekt užili a dejte mi do komentářů vědět, jestli byste takovýchto článků uvítali více.

A teď už k tématu. Kniha, u které bych vážně ocenila pokračování. Napadla mě velká spousta knih, ale - opět - nemám je všechny doma. Přesto se mi podařilo vybrat jednu knihu, jejíhož pokračování se v Česku pravděpodobně nikdy nedočkáme a mě to hrozně mrzí, protože první díl se mi opravdu líbil a zajímá mě, jak si autorka poradila s životy této dvojice v druhém díle....


 Kniha, u které bych vážně ocenila pokračování

29. - 30. června






3 komentáře:

  1. Naprosto souhlasím. Hodně by mě zajímalo, jak knížka pokračuje :/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si knížku zrovna koupila a těším se na ni :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj ráda bych tě pozvala na celoroční akci která se právě rozbíhá na mém blogu :) jmenuje se Maturanti spojme se! Koukni se na můj blog a jestli se ti bude líbit zapoj se :)

    www.zaprasenaknihovna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat