úterý 2. července 2013

Třicetidenní knihobraní (11) - Nejnovější přírůstek v knihovničce

Tak a tohle si vychutnám! Jako Nejnovější přírůstek v knihovničce totiž nemůžu zvolit žádnou YA knihu. Je to historická kniha. Odehrává se v Česku. Odečtěte si maximálně sto let. Přidělejte národnostní spory. A Co vám vznikne.... To si ještě počkejte. K této knize mě přivedla jedna z mých nejlepších kamarádek a já jí za to jsem neskutečně vděčná. Příběh plný syrovosti, který nikoho nenechá chladným. Pokud jste z Brna a okolí, je ve vašem zájmu si knihu přečíst!

Dobře, kolik z Vás už ví? Možná ještě napovím, že je to dílo mladé české spisovatelky, která shodou okolností zná mého němčináře, který jí smskou psal, že knihu čtu. Jo to jsem se divila, když mi paní autorka při podepisování tohle říkala =D


Nejnovější přírůstek v knihovničce

21. - 22. června


Jakmile ji dočtu, čekejte recenzi, protože tahle kniha nemůže zůstat bez odezvy!









Žádné komentáře:

Okomentovat