úterý 2. července 2013

Třicetidenní knihobraní (10) - Kniha, která už vážně nevoní novotou

Dalším tématem je Kniha, která už vážně nevoní novotou. Můj plán byl projít všechny knihy, které má
zastrčené nahoře na skříni a zjistit, která je ta úplně nejstarší, ale to bych hledala další tři hodiny. Proto jsem vzala tu nejstarší, která sídlí v knihovničce. Ještě jsem ji nečetla, ale už dlouho se na ni chystám, ale nechce se mi do ní, protože nám ji profesoři nedali do povinné četby - WHAT? 

Vy ji máte v povinné četbě? To by mě totiž opravdu zajímalo, protože si jinak nedovedu představit, proč zrovna my ji nemáme. Ale náš seznam četby je celkově dost zoufalej....

Pro zajímavost - vydání z roku 1969.


Kniha, která už vážně nevoní novotou

19. - 20. června








Žádné komentáře:

Okomentovat