neděle 9. června 2013

Třicetidenní knihobraní (4) - Kniha, která mě svým koncem „zvedla ze židle“

Hrozně se omlouvám, že to dávám pozdě. V pátek a včera jsem doma pobyla dohromady nanejvýš tři hodiny a nechtěla jsem je trávit zrovna na blogu. Dneska dám rovnou i pátý příspěvek a ten šestý zkusím přednastavit, ať se tohle znovu neopakuje. Chci se do blogování pořádně opřít, tak s musím snažit!

Včerejším tématem bylo 'Kniha, která mě svým koncem „zvedla ze židle“'. Teď si žádnou zrovna nevybavím, ale pomalu se rozhoduju pro jednu knihu jejíž konec mě nedostal ani tím způsobem "BOŽÍ!" ani tím "Co to ten/ta autor/ka sakra dělá?" 

Už jsem se rozhodla.... tak koukejte dál! ☺

Kniha, která mě svým koncem „zvedla ze židle“

7. - 8. června


Ptáte se proč tato? No, nebylo tam žádné velké Boom a Wow, ale celkové zakončení této série bylo hrozně divné a já se ještě dlouho na autorku zlobila. Nemyslete si, že to nemělo na konci nic zajímavého, co by nesplňovala věci, které takový závěr mít musí. To vůbec ne. Než mi došlo, komu patří to jméno v epilogu, chvíli to trvalo a to jsem pak na stránku zírala s otevřenou pusou. Ale za co jsem chtěla autorce vynadat, byla vyhlídka budoucnosti pro Gwen a Gideona. Může mi někdo vysvětli jak v takovýmhle stavu můžou nějak normálně fungovat a vůbec tu budoucnost mít? 
Vím, že jsem o tom dlouho diskutovala s Willindou, tak doufám, že nejsme samy....








6 komentářů:

  1. Ten konec!! Já o tom neměla s kým diskutovat, pořád mi z toho třeští hlava :D Ale plánuju re-reading celé trilogie! Co ty? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tak moc chci re-reading! Ale nemám čas! Co takhle ke konci prázdnin až? :D

      Vymazat
  2. Právě tu knihu čtu a jsem v za půlkou. Jsem na ten konec hrozně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla jsem k tomu něco napsat, ale pak mi došlo, že už jsme k tomu asi řekly úplně všechno :D tak jenom budu souhlasit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš teď jsi tuhle sérii musím přečíst!

    OdpovědětVymazat