pondělí 20. května 2013

Stránky plné hudby (12)

O co jde? Koukni sem

Loa a kluk od vedle - kniha, která byla mým cílem na sobotním veletrhu. A já ji přečetla jedním dechem. Stephanie je prostě geniální a po Anně si získala v mém srdci i díky Lole.

Taylor Swift - I Knew, You Were Trouble
Proč? Četla jsem si a poslouchala rádio. A pustili Taylor. Zaposlouchala jsem se. Byla jsem někde v první čtvrtině knihy a já si tuhle písničku prostě přiřadila k Lole. Jak se sama sebe snaží zoufala přesvědčit o... No to je jedno =D

Alexz Johnson - Your Eyes
Proč?  Ležím v posteli, v uších sluchátka a jako bych na zdi nade mnou viděla rudě napsáno LOLA. prostě to tam je! Určitě si to při čtení zkuste pustit. Kdo má knihu teprve před sebou pozná to, až to přečte ♥ 

Prostě:
And everybody knows I'm into you
nebo jen to samotný
Your eyes
jeho modrý oči! Ty modrý oči!!!!

Coldplay - Yellow

Proč? Jakmile se dostanete k části: Byla jednou jedna dívka, která hovořila k měsíci. Tak TOHLE je píseň pro příběh, který následuje. Úžasný, výstižný a k té scéně naprosto dokonalý. Go Cricket!
Look at the stars, look how they shine for you 

Scott McKenzie - San Francisco
Proč? Byl by zločin to sem nedát. Miluju tuhle písničku od malička a prostě Lola = San Francisco

Taylor Swift - You Belong With Me
Proč? Na rovinu říkám, text s tím nemá nic společnýho. Ale ty okna v klipu! Pustě si to po přečtení a bude se vám to hned líbit víc =D

Carly Rae Jepsen - This Kiss
Proč? Něco mi to při poslouchání prostě připomnělo =D

You know you're just my type 
And your eyes are lock and key, to my heart 
Tempting my confession (my confession) 
And you're a real hot thing 
But you know i've got a boy somewhere 
So can you feel the tension? (Feel the tension)

To by asi prozatím stačilo....možná přidám ještě nějaký během zítřka :)) Vlastě deška :D

2 komentáře:

  1. Nemůžu se dočkat až si Lolu taky přečtu, zajímavý výběr písní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už takhle na mě Lola přímo křičí z poličky, abych si jí běžela přečíst, a ty ještě takhle! To není fér... :D Ale skvělé písničky, pustím si je i potom při čtení ;)

    OdpovědětVymazat