pátek 1. března 2013

Zwei Wochen mit dem Rubinrot

Nebojte, nezbláznila jsem se a rozhodně nepřecházím na mojí ne-milovanou němčinu. Je 1. března, což znamená, že máme přesně dva týdny do premiéry filmu Rubinrot, natočeného podle knihy německé (proto ten jazyk) autorky Kerstin Gier. 14. března vtrhne do kin, ale v českých kinech je stále mrtvo a nejspíš bude i nadále, tak jsem se rozhodla Vám to alespoň trochu zpříjemnit.



Nadcházejících čtrnáct dní vyjde denně vždy jeden článek, který se bude týkat knižní série Drahokamy nebo přímo filmu. Předem se přiznám, že nemám naplánovaná všechny dny, ale to ještě nějak vychytám. Mám jistou myšlenku, kterou bych ráda zrealizovala, ale nebudu ji křičet do světa, když nevím, jak mi to vyjde =)

Vím, že je na blogu i FB trochu moc přerubínováno, ale já jsem jenom prostě hrozně nadšená a doufám, že v tom nejsem sama a tenhle malý seriálek vás bude bavit! Nechci prozrazovat kdy bude jaký článek a čeho se bude týkat, přišli byste o všechnu tu srandu a překvapení. Bude to jak pro čteánře téhle série, ale i pro ty, kdo by se do ní někdy i rád pustil a doufám, že taky vyhovím všem =D

1 komentář:

  1. To je krásny, skvelý nápad. Bude film, hell. Neverím. Už to musím začať čítať a ver, neviem sa dočkať kedy dorazia knihy. Kedy, kedy?! :D
    Toto beriem ako super nápad a veľmi sa teším.

    OdpovědětVymazat