sobota 2. března 2013

Zwei Wochen mit dem Rubinrot (2) - Maria Ehrich

Včera to bylo o knihách, dneska se konečně vrhneme na film. Už jste se zajímali o herce? Chcete o nich vědět něco víc?


Maria Ehrich 

Role: Gwendolyn Shepherd
Datum narození: 26. února 1993
Můžeš jí znát z: Rock It!

Maria je mladá německá herečka, která - podle mě - zatím moc nazazářila. V Německu - nejsem si úplně jistá, ale ve světě ji možná někdo postřehl ve vedlejší roli ve filmu Rock It!, což je další předělávka filmu High School Musical. Já jsem si film pustila jen ze zvědavosti a po dvaceti minutách ho musela vypnout. Tohle není právě nejlepší vizitka pro začínají herečku, která se s takovým filmem jako Rubinrot pravděpodobně dostane na mezinárodní scénu. 

Dalším filmem, který mě zaujal je třídílný Das Adlon. Největším dějištěm je berlínský Hotel Adlon, který tvoří křižovatku mezi příběhy o založení rodiny Adlon a příběhu jedné fiktivní rodiny. Tenhle snímek jsem ještě neviděla, ale trailer vypadá zajímavě a Maria, zdá se, dostala zajímavou roli.

Ve všech videích a rozhovorech působí velmi mile a je otevřená. Stále se směje a je vidět, že jí baví to, co dělá. O roli Gwendolyn mluví s nadšením a těší se, až film uvidí i diváci. 

Já jsem s výběrem spokojená. Není jí sice 16, ale můžeme být rádi za čerstvou 20. Z ukázek jde vidět, že to na ní nikdo nepozná a my se jenom můžeme netrpělivě kousat do rtu, než se k nám film, nějakým způsobem dostane.

Filmografie:

2003: Die Hollies
2004: Mein Bruder ist ein Hund
2005: Eine Mutter für Anna
2006: Dresden
2006: Inga Lindström – In den Netzen der Liebe
2006: Das Traumhotel – Indien
2007: Rennschwein Rudi Rüssel 2 – Rudi rennt wieder!
2007: Die Frau vom Checkpoint Charlie
2008: Meine wunderbare Familie
2008: Ein Ferienhaus auf Ibiza
2008: Inga Lindström – Sommer in Norrsunda 
2009: Ein Date fürs Leben
2009: Meine wunderbare Familie 
2009: Danni Lowinski – Kein Heim
2010: Rock It!
2011: Ausgerechnet Sex!
2011: SOKO Stuttgart – Wombats Ende 
2011: Doctor’s Diary
2012: Kommissar Stolberg – Blutsbrüder
2012: Krimi.de Erfurt – Missbraucht
2013: Das Adlon. Eine Familiensaga
2013: Rubinrot

Desetiletá Maria v Mein bruder ist ein Hund
(Pouze první část filmu. Na YT je zbytek, kdyby se někdo chtěl podívat =D)

Rock it!
(Pouze na vlastní nebezpečí!)



 Treiler na Das Adlon


Co na naši Gwenny říkáte Vy?

1 komentář:

  1. Jsem s ní spokojená :D a hrozně mi připomíná jednu moji kamarádku :D

    OdpovědětVymazat