pondělí 18. února 2013

Knižní chvilky (4)

Nestíhám (nejde mi) sepsat recenze, tak jsem Vám nafotila zase pár foteček. Doufám, že ty mobilový snímky nebudou tak hrozný =)

Mám Zelenou! Ano! Ten nahoře se nade mnou slitoval a já ji sehnala! 

Minnie se snaží sežrat koberec...její vcelku obvyklá činnost.
 Hrála jsem si s facebookovou stránkou a naházela tam nějaké fotky aktualitky.
  Kdo ještě neví, že jsem obrovskou fanynkou Niny Dobrev, už to ví. Tenhle časopis mám pod polštářem a jednou za čas ho pročtu. 
  Kdyby nastal konec světa, spadl internet i s Goodreads, od roku 2012 mám zapsané knihy, které jsem přečetla v tomhle deníčku :) Tak se za 20 let podívám, co jsem to vlastně četla =D

10 komentářů:

  1. Rudá, Modrá a Zelená vedle sebe vypadají úžasně!♥

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasnééé! A ten časopis mi někdy musíš půjčit :-**

    OdpovědětVymazat
  3. Kráása. :) :) Bože, tu sérii Drahokamy ti příšerně závidím. Dnes jsem na ně v knihkupectví taky koukala. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím zelenou, teda vlastně všechny tři, já je ještě nemám :( A krásný králíček :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja chcem sériu Rudej ako rubín! Vyzerá nádherne tak pokope 8)
    A to je inak veľmi dobrý nápad, zapisovať si prečítané knihy 8D

    OdpovědětVymazat
  6. Dneska se na zelenou chystám a už teď umírám nedočkavostí :D Vážně lituji, že ty dva předchozí díly jsem měla z knihovny, přemýšlím, že si je dokoupím.. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Malý zajko :) To je úplne úžasné, že si píšeš aké knižky si prečítala, i moja kamarátka to robí a dokonca si ku každej knižke napíše ako sa jej to páčilo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Minnie je krásná, my máme taky králíčka, Bublinku :)
    Jinak se mi moc líbí ten deníček, asi si jej taky začnu psát. Deník mě nikdy nebavilo sepisovat každý den, ale zapsat si tam knížky, které přečtu, mi problém nedělá. A navíc je pravda, že třeba za dvacet let... :D

    OdpovědětVymazat
  9. Hneď ako som uvidela celú sériu Drahokamy, musela som zvriesknuť nadšením "WRRRRRRRRAAAAAAAA" inak sa ani nedalo a a...ja tie knihy teraz čakám prvý a tretí diel takže moje nadšenie je extrémne, vyzerá to božsky! :D
    Zlatý, úžasný zajačik, nie je nejako mega hlučný, že nie? (matka mi zajaca nedovolila práve preto)
    A ten denníček je jednoducho úžasný nápad, škoda len, že mne všetky moje denníčky vydržali maximálne 3 týždne. :P

    OdpovědětVymazat