sobota 10. listopadu 2012

Hláškobraní (1)

Ano, něco na toto téma tu už bylo, ale já si to chtěla udělat po svém. =) Když mě zaujme nějaký citát či hláška v knize, zveřejním ji =))


Polibek pro Annu

"Je možný, aby domov byla osoba a ne místo?" 
(kapitola 13, strana 224)

“Is it possible for home to be a person and not a place?” 

Jak já tu knížku miluju! A tato věta se mi okamžitě vpálila do mozku!


6 komentářů:

  1. Táto hláška je podľa mňa úplne pravdivá a krásna 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si zrovna včera večer zapsala: "Proč se směješ?" "Protože to bolí, bratříčku." (Sapphique - Catherine Fisher, str. 330) Ta scéna mi přišla hrozně hezká. :))
    Jinak Polibek pro Annu jsem ještě nečetla, přestože bych chtěla. Snad se ke knize brzy dostanu. :)

    (Skřítek)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle knížku taky miluju, četla jsem ji 2x a i teď, když mám chvilku času, tak zalistuju svými oblíbenými scénami :) A tahle věta je opravdu krásná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si často zapisuji různé citáty a hlášky, proto se budu pravidelně zúčastňovat. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat