úterý 4. září 2012

Stránky plné hudby (2)

O co jde? Koukni sem

Tak a pro dnešek dávám hudbu na Dokonalý pár, který se mi opravdu moc líbil. Recenze.

Adam Lambert - Never Close Our Eyes

Proč? Tahle písnička mě napadla spíše kvůli klipu, než textu, ale když jsem se zaměřila i na ten, opravdu jsem musela uznat, že se ke knize náramně hodí. Kyův pohled? Co vy na to?

Avril Lavigne - Innocence

Jo, u téhle písničky je to takový ironický. Zpívá se tu o bezpečném místě a perfektních chvílích. Ano, divné k dystopické knize? Ale když vezmu vztah Cassie ke Xanderovi, hlavně na začátku knihy =)))

Tak tohle byly jen moje pocity a návrhy...tak to neberte moc vážně =D

1 komentář:

  1. Písničku Never Close Your Eyes naprosto zbožňuju! Stějně jako většinu písniček od Lamberta :D Dokonalý pár jsem ještě nečetla, ale určitě se na něj chystám, jen nevím kdy se k němu dostanu :)

    OdpovědětVymazat